Klachtenregeling

Klachtenregeling: 

Mocht u als opdrachtgever of deelnemer een klacht hebben, dat dient u deze klacht kenbaar te maken binnen 14 dagen na afloop van het laatste contactmoment. Wij zullen dan binnen 2 weken contact met u opnemen voor de afhandeling van de klacht. De klacht dient binnen 8 weken uiterlijk opgelost te zijn. Mocht er meer tijd nodig zijn dan zullen we dit schriftelijk gemotiveerd aangeven met daarin een nieuwe einddatum.

Uiteraard kunt u daarbij rekenen op vertrouwelijkheid onzerzijds. Binnen ten minste vier weken wordt de klacht behandeld. Mocht het niet binnen deze termijn afgehandeld kunnen worden, zullen wij u daarvan in kennis stellen waarbij het uitstel wordt toegelicht. We zullen u ook een indicatie geven wanneer er wel uitsluitsel gegeven kan worden.

Mochten we er onverhoopt niet samen uit komen, dan wordt er een onafhankelijke derde, mevrouw D Groot, directeur van NTI NLP ingeschakeld. De uitspraak van mevrouw Groot is dan bindend voor Trainingslab. Eventuele consequenties worden zo snel mogelijk afgehandeld.

Klachten zullen gedurende 2 jaar worden gearchiveerd en daarna worden vernietigd. Trainingslab is toegetreden tot het NTI NLP gilde onderschrijft als Gilde-lid de ethische code. Voor klachten en geschillen zullen wij de procedure van het NTI NLP Gilde aanhouden. De tekst van deze ethische code is te vinden op de website van NTINLP.